Într-o seară de septembrie minunată, miercuri, 12 septembrie, şi într-un cadru de poveste, la Carol Parc Hotel, cântăreaţa Alexandra Bădoi şi-a redescoperit pasiunea pentru modeling, prima ei „dragoste”.
Alexandra a deschis prezentarea colecţiei „La Dolce Vita”, un eveniment LKIT by Andreea Mărcuţa, într-o superba rochie de dantelă neagră, cu trenă, în ton cu ţinutele serii, gândite de designer ca o reinterpretare contemporană a dantelurilor fine, elemente de bază în moda italiană. Iar frumoasa gorjeancă a intrat în pielea unei italience senzuale, trimiţându-le bezele celor din audienţă şi pregătind astfel intrarea celorlalte manechine. Prezentatoarea ştirilor despre vreme din cadrul Observatorului Antena 1 se simte ca acasă pe catwalk, dat fiind că, încă de la 16 ani, ea a avut prezentări pentru branduri internaţionale renumite, precum Moschino şi Renato Balestra. Chemarea pentru modeling şi cariera în televiziune ale Alexandrei s-au împletit cu succes cu realizările ei în muzica trance. Piesele ei „Love My World”, „Cold Shower”, „Summer Of Love”, au ajuns în topurile radiourilor de profil din România, fiind de asemenea apreciate şi pe plan internaţional. Spre exemplu, „Summer Of Love” a adunat peste 3,5 milioane de vizualizări pe canalul oficial al Alexandrei. Anul trecut Alexandra a reuşit o performaţă pentru muzica electronică românească: piesa ei, „Cold Shower”, fiind înregistrată oficial la casa de discuri Armada Music, fondată de Armin Van Buuren. În prezent, Alexandra colaborează cu un DJ din Olanda şi Anglia şi pregăteşte lansări de piese pe gustul şi pentru sufletul fanilor ei.
Într-o seară de septembrie minunată, miercuri, 12 septembrie, şi într-un cadru de poveste, la Carol Parc Hotel, cântăreaţa Alexandra Bădoi şi-a redescoperit pasiunea pentru modeling, prima ei „dragoste”.
Alexandra a deschis prezentarea colecţiei „La Dolce Vita”, u