Ernst&Young: Toţi directorii executivi consideră digitalul cel mai important factor care poate genera un impact considerabil asupra procesului de creştere
Directorii de companii cred că acest canal va genera o creştere a veniturilor şi a marjelor cu cel puţin 10% în următorii trei ani
Abilitatea de a convinge clienţii să plătească valoarea justă pentru conţinut digital - printre principalele provocări cu care se confruntă această industrie
Media digitală va genera o creştere a veniturilor şi a marjelor cu cel puţin 10% în următorii trei ani, consideră directorii executivi din companiile globale de media şi divertisment care sunt optimişti în privinţa viitorului digital. Ei se aşteaptă ca veniturile realizate din servicii digitale să reprezinte, într-un termen foarte scurt, un procent tot mai mare din veniturile globale ale companiei, se arată în cel mai recent studiu Ernst & Young - Opportunity and optimism: How CEOs are embracing digital growth. Rezultatele raportului se bazează pe un sondaj realizat cu 34 de directori executivi din companii globale de media şi de divertisment, cu venituri anuale de peste 300 de miliarde USD. Companiile sondate provin dintr-o zonă geografică vastă şi cuprind o mare varietate de sectoare de activităţi media şi de divertisment, inclusiv divertisment video, televiziune, muzică, jocuri electronice, servicii de divertisment, reţele de cablu, operatori prin cablu şi satelit, internet şi media interactivă, publicitate, edituri şi trusturi mixte. Întrebaţi care sunt tehnologiile care vor genera creşteri importante în următorii ani, 79% dintre directorii executivi au indicat tabletele.
"Directorii executivi sunt ferm convinşi de rolul important pe care îl va juca digitalul în viitorul companiilor lor", a declarat John Nendick, Global Media & Entertainment Leader al Ernst & Young.
Acesta a mai spus că se în