Flanco, cel mai dinamic retailer electroIT, estimează că social TV-urile vor deveni în următorii 5 ani principalul tip de televizoare achiziţionate de români. Conform portretului realizat de către reprezentanţii companiei, cumpărătorul român petrece peste 4 ore, zilnic, în fața televizorului, dar este, în acelaşi timp, și pasionat de prezența în rețelele sociale, alocând în medie, peste 4 ore navigării pe internet.
“Consumul de televiziune face parte din viaţa românilor, însă, în prezent, stilul de viaţă modern impune schimbări şi în acest obicei. La fel ca în alte medii, precum cel online, interacțiunea și feedback-ul utilizatorului devin din ce în ce mai importante, astfel încât producătorii concep tehnologii cât mai apropiate de nevoile consumatorilor. Estimăm ca într-un an, 3 din 10 televizoare vândute în Flanco să fie televizoare , iar în următorii 5 ani, acest segment să devină unul dintre cele mai căutate tipuri de produse în reţeaua noastră”, declară Cătălin Marin, Product Management Director Flanco.
Pasiunea pentru canalul multimedia tradiţional – TV şi dezvoltarea comunicarii online, se regăsesc în obiceiurile de consum ale românilor, care adoptă rapid tehnologiile de ultimă ora. Astfel, una dintre principalele tendințe internaționale care își face simțită prezența și în România este social TV: comunicarea în timp real în rețelele sociale (Facebook, Twitter, Google Talks etc.) direct prin intermediul televizorului, cu ajutorul unor aplicaţii dedicate (widget-uri). Caracteristica social TV se regăseşte în specificaţiile producătorilor sub numele de Smart TV sau Internet TV.
“Funcţiile inteligente şi interconectivitatea dispozitivelor din căminele noastre converg în cele două direcţii principale ale tendinţelor din tehnologie prezentate la IFA anul acesta. Cererea din piaţă pentru televizoare cu funcţii inteligente a înregistrat o creşt