Givenchy a prezentat cel mai recent parfum, Dahlia Noir, in cadrul unui eveniment exclusivist si in prezenta a peste 200 de invitati la Artmark, Bucuresti. Sursa imagine: brandsfever.com
Creat sub indrumarea lui Ricardo Tisci, Dahlia Noir intruchipeaza o femeie misterioasa si atipica si imbinarea perfecta dintre pericol si delicatete, sacru si profan.
Astfel, Artmark s-a transformat pentru o noapte intr-o lume plina de mister si senzualitate, o intoarcere la originile parfumeriei frantuzesti exceptionale si a luxului absolut.
Dahlia Noir a fost de altfel si inspiratia mai multor opere de arta create special pentru acest eveniment si expuse aici, care au evidentiat naturaletea, feminitatea si sensibilitatea parfumului.
Dahlia Noir evoca o senzualitate care creaza dependenta, enigma feminitatii.
Tinand pasul cu cautarea calitatii si structurii tangibile in exercitiul haute couture, asa cum a fost el practicat de catre fondatorul Hubert de Givenchy si urmat cu suprema maiestrie de catre Riccardo Tisci, Dahlia Noir indeplineste criteriile unui parfum creat ca o rochie couture, un vesmant parfumat care imbraca trupul celei care il poarta intr-o tesatura olfactiva, potrivit urban.ro.
Cele doua variante olfactive ale parfumului, apa de parfum si apa de toaleta au in comun note clasice modernizate, prin combinarea unor ingrediente misterioase si fermecatoare.