Grupul de origine daneza Lego a deschis oficial reprezentanta directa de pe piata din Romania, dorind sa-si majoreze cota de piata si afacerile locale.
Conform reprezentantilor Lego, inaugurarea sediului din Romania face parte din strategia grupului de extindere in Europa de Est, in conditiile in care piata locala de jucarii este considerata ca fiind in curs de maturizare.
John Ungermand, senior director emerging Europe in cadrul grupului Lego, a precizat ca piata de jucarii din Romania valoreaza circa 190-200 milioane de euro, citand estimarile Nielsen, iar Lego detine a cota de piata de circa 13,4% din total.
Astfel, putem estima cifra de afaceri a Lego in Romania la peste 25 milioane de euro anual.
In ceea ce priveste obiectivele grupului in Romania, John Ungermand a subliniat ca Lego vrea sa-si majoreze cota de piata si vede o crestere a afacerilor de circa 30% pe an in urmatorii doi ani.
Ungermand a mai spus ca prin deschiderea unei reprezentante directe in Romania, obiectivele companiei sunt legate de contributia la dezvoltarea pietei de jucarii prin investitii substantiale atat in modernizarea raioanelor de jucarii din magazine, cat si in relatia cu publicul si media.
"Credem intr-o crestere a pietei in viitor. Am intrat in Romania pentru ca suntem convinsi ca piata se va dezvolta, iar momentul a fost foarte bun", a explicat John Ungermand, care a adaugat ca Europa de Est si rusia sunt zone de interes pentru extinderea companiei si urmeaza sa se lanseze sip e alte piete.
Mads Christian Molgaard Thuesen, country manager Lego Romania, a declarat ca proiectul de lansare a grupului in Romania a fost demarat in urma cu trei ani.
Filiala din Romania a Lego Group a fost infiintata la sfarsitul anului 2011, dar si-a inceput oficial activitatea la 1 ianuarie 2012.
"Acum