O apariţie de o jumătate de oră a lui Mark Zuckerberg (foto) la o conferinţă de tehnologie din San Francisco - prima de la problematica listare pe bursă a reţelei sociale, a determinat o creştere a valorii Facebook pe bursă cu 6,785 mld. dolari, scrie Reuters.
Optimismul investitorilor a fost alimentat de afirmaţiile lui Zuckerberg potrivit cărora noul sistem de publicitate al Facebook a ieşit din perioada de teste, iar primele rezultate sunt bune, ceea ce s-ar putea traduce în venituri mai mari pentru firmă.
"Oamenii se simt acum mai confortabil", a spus Arvind Bhatia, analist al companiei Sterne, Agree & Leach. Zuckerberg a spus în cadrul conferinţei şi că Facebook ar putea intra pe piaţa de căutare pe internet şi şi-a exprimat încrederea în succesul unor proiecte care ar putea aduce noi venituri reţelei sociale, ceea ce a îmbunătăţit percepţia pentru acţiunile reţelei sociale, a spus Bhatia.
Cea mai mare reţea socială din lume, care are 955 de milioane de utilizatori, a avut un debut dezastruos pe bursă: de la listarea din mai preţul acţiunilor a scăzut de la 38 de dolari sub cota de 20 de dolari. După apariţia lui Zuckerberg cotaţia acţiunilor a crescut cu 13%. Preţul acţiunilor Facebook a ajuns astfel la 22 de dolari, evaluând astfel compania la 47 de miliarde de dolari.
O apariţie de o jumătate de oră a lui Mark Zuckerberg (foto) la o conferinţă de tehnologie din San Francisco - prima de la problematica listare pe bursă a reţelei sociale, a determinat o creştere a valorii Facebook pe bursă cu 6,785 mld. dolari, scrie Reuters.
Optimismul investitorilor a fost alimentat de afirmaţiile lui Zuckerberg potrivit cărora noul sistem de publicitate al Facebook a ieşit din perioada de teste, iar primele rezultate sunt bune, ceea ce s-ar putea traduce în venituri mai mari pentru firmă.
"Oamenii se simt acum mai confortabil", a spus Arvin