* Compania şi-a dublat cota de piaţă în perioada iulie 2011 - iulie 2012
Compania daneză de materiale de joacă Lego Group a inaugurat, ieri, reprezentanţa din România, care se va ocupa de vânzările directe pe piaţa românească, pe fondul unei dublări a cotei de piaţă la nivel local, în perioada iulie 2011 - iulie 2012. Extinderea grupului danez pe piaţa din ţara noastră face parte din strategia companiei pentru dezvoltarea în Europa de Est, aceasta fiind prezentă în peste 130 ţări. Mads Christian Molgaard Thuesen, country manager Lego România, a declarat: "Decizia grupului Lego de a-şi îmbunătăţi activitatea în România a dus la inaugurarea filialei directe de vânzări. Acum cooperăm direct cu partenerii noştri din România". Filiala din România a fost înfiinţată la sfârşitul anului 2011, dar şi-a început oficial activitatea la 1 ianuarie 2012, România fiind un motor de creştere în regiune, piaţa locală de jucării aflându-se în curs de maturizare.
* Cotă de piaţă de 13%
Cota de piaţă din România a Lego Group depăşeşte, la ora actuală, 13% din totalul pieţei de jucării, au declarat ieri reprezentanţii companiei.
John Ungermand, senior director Lego Group Emerging Europe, a declarat: "În ceea ce priveşte bugetul de marketing pentru primul an de Lego în România, în mod normal nu facem publice asemenea detalii, dar vă pot da un indiciu. Dimensiunea pieţei de jucării din România este în jur de 190-200 milioane de euro. Având în vedere rapoartele din România, nu se acoperă toată piaţa de jucării, iar cota Lego era de 13%, mai precis 13,4%".
Domnia sa estimează, pentru următorii doi ani, o creştere a afacerii Lego în România de circa 30% anual, scopul companiei fiind să devină lider pe piaţa de profil locală.
John Ungermand a adăugat: "Motivul pentru care am venit în România este că vorbim despre o piaţă mare, pe care orice companie ar treb