Un magazin de cateva zeci de metri patrati, o terasa in care predomina albul si verdele, pereti colorati cu rosu, verde, portocaliu ori galben si o vitrina cu multe briose cu arome de portocala, lamai, ciocolata sau fructe de padure. La un astfel de business au visat trei frati, iar in urma cu trei luni, cand au deschis brioseria Stephany’s langa Piata Dorobanti din Capitala si-au vazut visul implinit.
Cea care a venit cu ideea este Stefania Oancea, mezina familiei, care anul trecut, dupa ce a nascut, si-a dorit sa faca tot ce nu avea timp in timp ce era angajata.
“Voiam sa recuperez tot timpul pierdut, sa fac tot ce inainte nu aveam timp. Am inceput sa gatesc si sa fac foarte multe dulciuri. La un moment dat, am imprumutat o reteta de cup cake cu morcov de la o vecina si m-a frapat ideea pentru ca nu mai mancasem prajituri cu morcov”, a explicat pentru Wall-Street.ro, Stefania Oancea (27 de ani), una dintre cei trei cofondatori ai brioseriei Stephany’s.
A incercat si alte retele si in scurt timp si-a dat seama ca in Romania exista foarte mult loc pentru deschiderea de magazine specializate in comercializarea de briose. Le-a propus ideea fratilor ei, Luminita Serban (38 de ani) si Adrian Mateescu (36 de ani), cei care detin de altfel si Arenele Lasermaxx, compania care a lansat arene de laser tag in centrul comercial City Mall si ulterior in Afi Palace Cotroceni.
Si pentru celor doi le-a placut ideea, au fondat Stephany’s – The Cupcake Company, in care Stefania Oancea detine 30%, iar fratii ei restul de 70%. Oancea se ocupa de zona de marketing si promovarea businessului, sora ei de dezvoltarea afacerii, proiecte noi si zona juridica, iar fratele ei de segmentul financiar. Investitie de 50.000 de euroMagazinul (foto) de pe strada Putul lui Zamfir din apropiere de Piata Dorobanti din Capitala a fost deschis la finalul lui iunie, dupa o