Președintele Comisiei de Cultură din Consiliul Local Brașov, Radu Pușcariu, spune că reorganizarea Festivalului internațional de muzică ușoară „Cerbul de Aur“ este o decizie politică.
„La această oră, marca înregistrată «Cerbul de Aur»aparține în totalitate TVR (inițial co-proprietar al mărcii era compania Metal Instant Beton, care se ocupa de construirea scenei). În contextul în care se cunoaște situația financiară dificilă cu care se confruntă Televiziunea Română, este greu de crezut că aceasta va avea capacitatea finaniciară pentru a organiza, de anul viitor acest festival la Brașov“, a precizat, pentru newsbv.ro, Radu Pușcariu.
În acest context, el vine și cu o propunere care ar reda comunității din Brașov un eveniment de marcă, știut fiind că un festival de o anumită ținută și calitate aduce un renume care, alături de alte evenimente de interes internațional, ar putea face din Brașov o capitală turistică a României, ale cărei puncte de atracție să nu fie sezoniere, respectiv pârtiile de schi.
„Împreună cu colegii mei, voi propune atât Ministrului Culturii, cât și președintelui TVR, să facem demersurile necesare, astfel încât marca înregistrată „Cerbul de Aur“ să fie cedată gratuit brașovenilor, Consiliului Județean, care în parteneriat cu Consiliul Local să organizeze Festivalul. Mai mult, TVR va avea un drept de preemțiune de televizare a evenimentului, pe care îl vom scoate la licitație contra unei sume minime. Renumele Brașovului nu va crește dacă nu reușim să gândim în perspectivă și să punem la punct eveniment de anvergură. Trebuie să renunțăm la evenimente de interes conjunctural sau electoral, gen Festivalul Pieței Unirii și să ne preocupăm să facem, cu puținii bani pe care-i avem, evenimente de larg interes, pentru că nu degeaba spuneau bătrânii că suntem prea săraci să ne îmbrăcăm ieftin“, a concluzionat Radu Pușcariu.
Președi