Expansiunea retailerilor internationali de imbracaminte continua pe piata locala. Takko si-a propus sa deschida inca 7 magazine pana la finalul anului fiscal 2012-2013 (30 aprilie, anul viitor, n.r.), a declarat Cosmin Ulmean, directorul general al Takko Fashion Romania si Serbia.
In prezent, Takko are 57 de magazine la nivel national, ceea ce reprezinta, in medie, 11 noi magazine inaugurate anual incepand cu 2007, cand a intrat pe piata romaneasca.
In acest an retailerul german a deschis 2 magazine (in Campina si Bucuresti), urmand ca in octombrie sa mai inaugureze unul in galeria comerciala a Kaufland Mihai Bravu din Capitala.
Planurile companiei pe termen lung sunt de a ajunge la 100 de magazine in Romania, insa Cosmin Ulmean nu a precizat in cat timp se va finaliza acest obiectiv.
Cifra de afaceri a Takko in Romania a crescut in fiecare an, ajungand in 2011 la 24,3 milioane de euro, dupa ce in 2010 a fost de 20,2 milioane de euro, iar in 2009 - 14,8 milioane de euro, 2008 - 8,5 milioane de euro, 2007 - 1,1 milioane de euro.
Retailerul Takko apartine de investitorul financiar Apax Partners si are 1.700 de magazine in Europa.
Printre concurentii Takko in Romania se numara H&M, C&A, New Yorker, Camaieu sau Lc Waikiki.
Expansiunea retailerilor internationali de imbracaminte continua pe piata locala. Takko si-a propus sa deschida inca 7 magazine pana la finalul anului fiscal 2012-2013 (30 aprilie, anul viitor, n.r.), a declarat Cosmin Ulmean, directorul general al Takko Fashion Romania si Serbia.
In prezent, Takko are 57 de magazine la nivel national, ceea ce reprezinta, in medie, 11 noi magazine inaugurate anual incepand cu 2007, cand a intrat pe piata romaneasca.
In acest an retailerul german a deschis 2 magazine (in Campina si Bucuresti), urmand ca in octombr