Un cinematograf din Londra a găsit o metodă eficientă de a „educa” spectatorii gălăgioşi: a angajat aşa-numiţi „ninja de cinema”, voluntari îmbrăcaţi din cap până în picioare în negru. Aceştia se apropie încet printre scaune de spectatorii care vorbesc la telefon sau plescăie în timp ce mănâncă popcorn şi le atrag atenţia că îi deranjează pe ceilalţi, scrie BBC.
Catherine Small, unul dintre voluntarii „ninja” de la cinematograful Prince Charles, spune că rolul său e de a face filmul cât mai plăcut pentru toată lumea. „Dacă vedem că există persoane cărora le sună telefonul, care vorbesc sau plescăie, ne strecurăm printre rânduri, îi batem pe umăr şi le spunem să nu mai facă gălăgie”, spune angajata cinematografului londonez.
„La cinematograf, există limite. Dacă trebuie să râzi, râzi, dar asta nu înseamnă că poţi să o suni pe mama la telefon, în timpul filmului„
Un cinematograf din Londra a găsit o metodă eficientă de a „educa” spectatorii gălăgioşi: a angajat aşa-numiţi „ninja de cinema”, voluntari îmbrăcaţi din cap până în picioare în negru. Aceştia se apropie încet printre scaune de spectatorii care vorbesc la telefon sau plescăie în timp ce mănâncă popcorn şi le atrag atenţia că îi deranjează pe ceilalţi, scrie BBC.
Catherine Small, unul dintre voluntarii „ninja” de la cinematograful Prince Charles, spune că rolul său e de a face filmul cât mai plăcut pentru toată lumea. „Dacă vedem că există persoane cărora le sună telefonul, care vorbesc sau plescăie, ne strecurăm printre rânduri, îi batem pe umăr şi le spunem să nu mai facă gălăgie”, spune angajata cinematografului londonez.
„La cinematograf, există limite. Dacă trebuie să râzi, râzi, dar asta nu înseamnă că poţi să o suni pe mama la telefon, în timpul filmului„