Smart TV-urile oferă un grad ridicat de interacţiune, ceea ce-i atrage pe cumpărători
Flanco: Segmentul de social TV nu mai este o nişă de la finele anului trecut
Televizoarele inteligente sau Smart TV-urile, cum sunt numite de producători, prind tot mai mult în rândul cumpărătorilor, iar în următorii 5 ani acest tip de dispozitive care permit accesul la aplicaţiile de televiziune socială vor deveni principalul tip de televizoare preferate chiar şi de români.
Potrivit unui studiu realizat de retailerul de electronice, electrocasnice şi echipamente IT, Flanco Retail, televizoarele cu aplicaţii din social TV au trecut de statutul de nişă, iar în următorul an 3 din 10 televizoare vândute se vor încadra în această categorie. Conform portretului realizat de către reprezentanţii companiei, cumpărătorul român petrece peste 4 ore zilnic în faţa televizorului, dar este, în acelaşi timp, şi pasionat de prezenţa în reţelele sociale, alocând, în medie, peste 4 ore navigării pe Internet. "Consumul de televiziune face parte din viaţa românilor, însă, în prezent, stilul de viaţă modern impune schimbări şi în acest obicei. La fel ca în alte medii, precum cel online, interacţiunea şi feedback-ul utilizatorului devin din ce în ce mai importante, astfel încât producătorii concep tehnologii cât mai apropiate de nevoile consumatorilor. Estimăm ca, într-un an, 3 din 10 televizoare vândute în Flanco să fie televizoare "sociale", iar în următorii 5 ani, acest segment să devină unul dintre cele mai căutate tipuri de produse în reţeaua noastră", a declarat, într-un comunicat remis redacţiei, Cătălin Marin, Product Management Director Flanco.
Expoziţia IFA de la Berlin indică exact această tendinţă
Potrivit directorului de produse de la Flanco, această tendinţă a fost relevată în mod evident de producătorii de televizoare inteligente care şi-au p