Companiile de asigurări sunt strâns legate, prin natura domeniului în care activează, de service-urile auto. De-a lungul timpului, au existat tensiuni între cei doi parteneri comerciali.
Service-urile auto au reclamat deseori întârzierea plăţilor efectuate de către companiile de asigurare. La rândul lor, firmele de asigurare au avut o serie de obiecţii legate de lucrările de reparaţii efectuate de service-uri. În ultimii ani, pe piaţa românească au apărut o serie de aplicaţii informatice care creează standarde de cost pentru reparaţia unui autovehicul. În felul acesta, există un "arbitru" care aduce obiectivitate în relaţia comercială dintre companiile de asigurări şi service, dar şi o calitate sporită pentru consumatori.
Invitaţi: Ion Filipoiu, director tehnic Audatex, Constantin Herascu, director tehnic, Carpati Motor, Mihai Crăcea, editor publicaţiile XPRIMM.
Emisiunea Ora de risc din 18 septembrie 2012
Companiile de asigurări sunt strâns legate, prin natura domeniului în care activează, de service-urile auto. De-a lungul timpului, au existat tensiuni între cei doi parteneri comerciali.
Service-urile auto au reclamat deseori întârzierea plăţilor efectuate de către companiile de asigurare. La rândul lor, firmele de asigurare au avut o serie de obiecţii legate de lucrările de reparaţii efectuate de service-uri. În ultimii ani, pe piaţa românească au apărut o serie de aplicaţii informatice care creează standarde de cost pentru reparaţia unui autovehicul. În felul acesta, există un "arbitru" care aduce obiectivitate în relaţia comercială dintre companiile de asigurări şi service, dar şi o calitate sporită pentru consumatori.
Invitaţi: Ion Filipoiu, director tehnic Audatex, Constantin Herascu, director tehnic, Carpati Motor, Mihai Crăcea, editor publicaţiile XPRIMM.
Emisiunea Ora de risc din 18 sep