Campania Siemens Race, realizată de Siemens România şi agentia Pi2 PR a fost desemnată cea mai bună campanie de comunicare online pentru o companie din Europa, anunţă Siemens printr-un comunicat de presă.
Premiul a fost oferit în cadrul ceremoniei Digital Communication Awards, care a avut loc pe 14 septembrie la Berlin, iar campania românească a reuşit să devanseze celelalte două finaliste ale categoriei: campania Buffer Busters realizată de Vodafone Germania, OMD Germania şi agenţia de creaţie digitală North Kingdom precum şi campania de reciclare online realizată de compania Eko Kom din Cehia.
"Suntem cu toţii mândri de acest proiect care a fost gândit şi dezvoltat la Bucureşti şi care a fost încadrat deja în categoria best practice la Siemens AG, birourile din UK şi Africa de Sud arătându-se interesate să implementeze acest proiect în ţările lor", a declarat Dan Sântimbreanu, Head of Corporate Communications Siemens România.
Siemens Race este o campanie de social media în cadrul căreia 10 bloggeri români au parcurs 1.700 km în 7 zile, au călătorit prin 13 oraşe din România unde au descoperit 10 soluţii de dezvoltare sustenabilă implementate de Siemens în diferite domenii: Medical, Industrie, Infrastructura, Energie.
F.A.
Campania Siemens Race, realizată de Siemens România şi agentia Pi2 PR a fost desemnată cea mai bună campanie de comunicare online pentru o companie din Europa, anunţă Siemens printr-un comunicat de presă.
Premiul a fost oferit în cadrul ceremoniei Digital Communication Awards, care a avut loc pe 14 septembrie la Berlin, iar campania românească a reuşit să devanseze celelalte două finaliste ale categoriei: campania Buffer Busters realizată de Vodafone Germania, OMD Germania şi agenţia de creaţie digitală North Kingdom precum şi campania de reciclare online realizată de compania Eko Kom din Cehia.