Pornind de la faptul că aşchia nu sare departe de trunchi, designul moldav nu sare deloc. Şi dacă tot sunt toţi bărbaţii la fel, de ce n-ar fi şi biscuiţii?
Cât este de patentată (şi mai ales de către cine) forma biscuitului dreptunghiular cu colţurile tăiate – nu ştiu, dar la ambalaje mă pricep. Nu trebuie să ai masterat de Sorbona ca să vezi că design-ul ambalajului e tras la indigo. O fi vreo nouă strategie de marketing să-ţi promovezi produsul sub campaniile promoţionale ale altora? Produsele Nefis sunt reclamate destul de rar şi destul de fad, iar Tuc ştiu că e promovat la greu şi nu doar la TV… Nu am reuşit să identific (încă) agenţia care a executat designul ambalajului Briz pentru Nefis, însă clientul Kraft Foods (cu brandul TUC) este deservit de agenţia Target Group, care face parte din reţeaua JWT*. *JWT este o reţea de publicitate care face parte din WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume, care este prezent în 106 ţări. Acesta mai include reţelele Grey Worldwide, Ogilvy, Young&Rubicam şi Group M. În România, JWT este prezentă prin agenţia Scala JWT, care gestionează clienţi precum Bancpost, Jacobs, Nestle şi Pfizer. (Sursa) Notă: Un mare merci „informatorului” pentru subiect şi colaj! Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe Twitter
Pornind de la faptul că aşchia nu sare departe de trunchi, designul moldav nu sare deloc. Şi dacă tot sunt toţi bărbaţii la fel, de ce n-ar fi şi biscuiţii?
Cât este de patentată (şi mai ales de către cine) forma biscuitului dreptunghiular cu colţurile tăiate – nu ştiu, dar la ambalaje mă pricep. Nu trebuie să ai masterat de Sorbona ca să vezi că design-ul ambalajului e tras la indigo. O fi vreo nouă strategie de marketing să-ţi promovezi produsul sub campaniile promoţionale ale altora? Produsele Nefis sunt reclamate destul de rar şi destul de fad, iar Tuc ştiu că e promovat la greu şi nu doar l