După ce a salvat ani în şir vânzările Grupului Renault pe plan mondial, modelul de la Dacia va fi scos din fabricaţie
El va fi înlocuit de o nouă generaţie de modele cu un design diferit şi cu noutăţi la motorizări
După ce s-a vândut în peste 2,5 milioane de unităţi, după ce a aruncat în aer vânzările de autoturisme din Franţa sau Germania, după ce uneori şi-a "mâncat" fraţii din trust şi mai ales după ce a salvat ani în şir vânzările Grupului Renault pe plan mondial, Logan este aproape să-şi dea duhul. Concret, 2011 a fost primul an de scăderi şi urmarea a venit imediat pentru Logan.
Practic, Logan 1, indiferent dacă numele de familie este Dacia, Renault, Nissan, Lada, Mahindra sau Tondar, o să fie omorât de şefii grupului francez în momentul lansării noului Logan. Şi nu este vorba de o simplă restilizare, ci de apariţia unui model cu totul nou ca design şi cu multe noutăţi la partea mecanică.
Mai multă electronică
Primele imagini cu modelele Logan 2 şi Sandero 2 necamuflate au apărut ieri în publicaţia franceză L'Automobile Magazine, principala noutate pe lângă design-ul nou fiind o nouă motorizare economică, propulsorul turbo pe benzină de 0,9 litri şi 90 cai putere. Noul Logan vine cu design mult schimbat, preluând elemente de la Duster şi Lodgy, notează publicaţia franceză.
La interior, noul Logan propune o planşă de bord restilizată, care poate acomoda opţiunea Media Nav prezentă pe modelul Lodgy, un sistem multimedia cu touchscreen de 7 inci care poate controla funcţii precum navigarea, radioul, muzica şi apelurile telefonice hands-free.
Varianta MCV nu va mai fi prezentă în gama Logan, fiind înlocuită de versiuni ale Lodgy şi Dokker, potrivit L'Automobile Magazine.
Noul Sandero, care vine simultan cu noul Logan, nu cu o întârziere de câţiva ani ca la primele variante, caută să "seducă" clienţii,