Furnizorii locali de textile pentru Cora Romania sunt mai multi decat cei internationali, insa vanzarile hainelor produse in tara sunt mult mai mici in cadrul retelei de hipermarketuri fata de cele de import, a spus Claudia Mirica, responsabil pentru textile si accesorii in cadrul companiei.
“O parte importanta a furnizorilor nostri romani si straini sunt aceiasi ca pentru magazine si marci de moda cunoscute. Diferentele de pret variaza, fiind mai mici cu 20% - 50%, a spus Claudia Mirica, director Cora Cluj Napoca si responsabil Cora Romania pentru textile si accesorii.
Mirica a explicat ca, desi furnizorii de textile din Romania sunt mai multi decat cei internationali, vanzarile hainelor produse pe piata locala sunt mult mai mici fata de cele de import.
Aceasta a precizat ca exista insa o reticenta a clientilor mai pretentiosi fata de ideea de haine de la hipermarket.
O data cu dificultatile aduse de criza economica, vanzarile au scazut substantial in ceea ce priveste textilele si accesoriile. Pe acest fond, concurenta in randul retailerilor de moda a devenit foarte mare, fapt ce a dus la o ofensiva de marketing ce a coborat preturile din ce in ce mai mult.
Din totalul vanzarilor pe acest an, ponderea textilelor este de 6% in cadrul Cora Romania.
Marca Influx a fost dezvoltata initial de Cora in Franta si exista in Romania din 2003, de la deschiderea primului magazin. Acum, aceasta marca reprezinta 15% din vanzarile de imbracaminte si accesorii ale hipermarketurilor Cora de pe piata locala.
Colectia din import se decide cu un an inainte de intrarea ei la vanzare, in urma unor prezentari care au loc in Paris. In ceea ce priveste furnizorii romani, acestia trimit in fiecare an mini-colectiile lor din care retailerul alege articolele care se potrivesc nevoilor magazinelor. Furnizorii locali d