Reprezentanţii Cartel Alfa, împreună cu Federaţia Mecanicilor de Locomotivă contestă privatizarea CFR Marfă susţinând că este vorba de o companie strategică, anunţă aecştia într-un comunicat de presă.
Sindicaliştii se arată nemulţumiţi în primul rând de strategia de privatizare făcută publică de către Ministerul Transporturilor, în principal din cauza că nu se ţine cont de transferul de personal.
"Este o grava omisiune care arată cât de mare este dezinteresul faţa de soarta a 9.000 de salariaţi, mai ales în condiţiile în care politica de ocupare este declarată o prioritate pe care Guvernul şi-o asumă", transmit sindicaliştii în comunicatul de presă.
Cartel Alfa consideră că o societate de o asemenea importanţă trebuie să rămana sub controlul statului, iar un eventual proces de privatizare trebuie să aibă loc doar după rentabilizarea societăţii. Vânzarea integrală a acţiunilor depăşeşte cu mult condiţiile impuse de forurile internaţionale.
F. A. Reprezentanţii Cartel Alfa, împreună cu Federaţia Mecanicilor de Locomotivă contestă privatizarea CFR Marfă susţinând că este vorba de o companie strategică, anunţă aecştia într-un comunicat de presă.
Sindicaliştii se arată nemulţumiţi în primul rând de strategia de privatizare făcută publică de către Ministerul Transporturilor, în principal din cauza că nu se ţine cont de transferul de personal.
"Este o grava omisiune care arată cât de mare este dezinteresul faţa de soarta a 9.000 de salariaţi, mai ales în condiţiile în care politica de ocupare este declarată o prioritate pe care Guvernul şi-o asumă", transmit sindicaliştii în comunicatul de presă.
Cartel Alfa consideră că o societate de o asemenea importanţă trebuie să rămana sub controlul statului, iar un eventual proces de privatizare trebuie să aibă loc doar după rentabilizarea societăţii. Vânzarea integrală a acţiunilor dep