Apple este cel mai valoros brand din lume, cu o valoare estimata la peste 100 de miliarde de dolari, urmata de Coca Cola, cu o valoare de circa 59,978 de miliarde si Microsoft, cu o valoare de 53,973 de miliarde de dolari.
Toate brandurile aflate pe locurile 1-10 in clasament sunt din Statele Unite, potrivit Eurobrand.
Imediat dupa cele trei branduri mentionate se gaseste IBM, 52,636 miliarde de dolari, Google, 50,603 miliarde de dolari, Pall Mall, 49,309 miliarde de dolari, Procter & Gamble, 47,144 miliarde de dolari, McDonald's, 46,847 de miliarde de dolari, Johnson & Johnson, 44,662 miliarde de dolari si at&t, cu o valoare de 44,494 de miliarde de dolari.
In cadrul procesului de alcatuire a clasamentului au fost analizate peste 3.000 de brand-uri.
In ceea ce priveste Europa, cel mai valoros brand este Luis Vuitton, cu o valoare de 34,306 miliarde de dolari, urmat de Vodafone, 28,578 miliarde dolari si AB INBEV, 28,021 miliarde de dolari.
China Mobile este cel mai valoros brand din Asia, cu o valoare de 43,983 miliarde de dolari, numarul 11 mondial.
Apple este cel mai valoros brand din lume, cu o valoare estimata la peste 100 de miliarde de dolari, urmata de Coca Cola, cu o valoare de circa 59,978 de miliarde si Microsoft, cu o valoare de 53,973 de miliarde de dolari.
Toate brandurile aflate pe locurile 1-10 in clasament sunt din Statele Unite, potrivit Eurobrand.
Imediat dupa cele trei branduri mentionate se gaseste IBM, 52,636 miliarde de dolari, Google, 50,603 miliarde de dolari, Pall Mall, 49,309 miliarde de dolari, Procter & Gamble, 47,144 miliarde de dolari, McDonald's, 46,847 de miliarde de dolari, Johnson & Johnson, 44,662 miliarde de dolari si at&t, cu o valoare de 44,494 de miliarde de dolari.
In cadrul procesului de alcatuire a clasamentului