Lenovo Group , al doilea cel mai mare producător de computere personale din lume, a lansat pe piaţa din România PC-ul desktop cu monitor touchscreen IdeaCentreA270 (foto). Calculatorul de birou complet rabatabil, dotat cu procesor Intel Core i7 din a treia generaţie, este destinat consumatorilor cu venituri peste medie, preţul unui astfel de dispozitiv complet echipat ajungând la 8.127 lei.
Noul produs All-in-One este prevăzut cu un ecran de 27 de inchi, sensibil la atingere care poate fi pliat până la orizontală şi are o grosime a unităţii centrale de 24,5 mm. Potrivit reprezentanţilor companiei, desktopul IdeaCentreA270 se adresează în principal pasionaţilor de jocuri care preferă aplicaţiile interactive de masă. "A720 marchează o schimbare a modului în care interacţionăm cu PC-urile noastre. Este o schimbare de interfaţă care deschide calea către noi utilizări ale
PC-urilor de birou", a declarat Aurel Neţin, directorul general al Lenovo România, Bulgaria şi Republica Moldova. Neţin a afirmat că în România Lenovo a înregistrat deja două precomenzi pentru noul produs şi estimează că zeci de unităţi IdeaCentreA70 se vor vinde până la sfârşitul anului. Neţin consideră că piaţa IT din România are potenţial de creştere în următorii ani, vânzările urmând un trend ascendent.
"Vânzările de produse electronice şi-au reluat creşterea, în condiţiile în care în 2009, datorită contextului economic dificil au atins cel mai scăzut nivel, piaţa diminuându-se cu 50%", a declarat Neţin. Cel mai mare volum al vânzărilor Lenovo, aproximativ 60% este înregistrat pe segmentul consumer, produsele cele mai bine vândute fiind computerele personale. Şeful Lenovo România a afirmat că românii apreciază produsele noi ca tehnologie şi design, acestea fiind foarte bine vândute pe piaţa locală.
Compania chineză vinde în România şi tablete, unul dintre cele mai eferv