O companie de logistică (asigurarea serviciilor de depozitare şi transport) este un bun barometru al economiei. Din acest punct de vedere, experienţa companiei DSV Solutions arată că există ramuri ale economiei care au reuşit să crească în pofida crizei.
Astfel, compania are clienţi din mai multe domenii ale economiei de la alimente şi reţele de magazine, până la produse electronice sau firme din industria energetică. Diversitatea clienţilor este un avantaj, pentru că în felul acesta se poate evita eventuala problemă finaciara a unei companii sau a unei industrii. De asemenea, cifra de afaceri a firmei a crescut de la 70,7 milioane lei, în anul 2006, la 120 milioane lei, în anul 2011.
Invitat: Cristian Negrutiu, Director de Logistică
Emisiunea Profit sau pierdere din 19 septembrie 2012
O companie de logistică (asigurarea serviciilor de depozitare şi transport) este un bun barometru al economiei. Din acest punct de vedere, experienţa companiei DSV Solutions arată că există ramuri ale economiei care au reuşit să crească în pofida crizei.
Astfel, compania are clienţi din mai multe domenii ale economiei de la alimente şi reţele de magazine, până la produse electronice sau firme din industria energetică. Diversitatea clienţilor este un avantaj, pentru că în felul acesta se poate evita eventuala problemă finaciara a unei companii sau a unei industrii. De asemenea, cifra de afaceri a firmei a crescut de la 70,7 milioane lei, în anul 2006, la 120 milioane lei, în anul 2011.
Invitat: Cristian Negrutiu, Director de Logistică
Emisiunea Profit sau pierdere din 19 septembrie 2012