Pentru a marca începutul unui parteneriat cu comunitatea clujeană, compania a realizat înaintea lansării noului centru campania „100 de vise pentru Cluj”, prin care clujeni cunoscuţi sau mai puţin cunoscuţi au făcut public visul lor pentru oraş.
Lansarea centrului de servicii globale din Cluj-Napoca a avut loc în prezenţa conducerii companiei, reprezentată de vicepreşedintele Nancy Hickey, directorul de vânzări pentru Europa Centrală, Philippe Pereira, managing director al noului centru din Cluj-Napoca, Bettina Plassmann şi primarului Emil Boc.
Nancy Hickey a declarat că noul sediu din Cluj-Napoca va deservi regiunile Europa, Orientul Mijlociu şi Africa şi că va oferi clienţilor săi expertiză IT, servicii de suport prin centralizarea operaţiunilor financiare şi suport de vânzări. „Steelcase, lider mondial în industria amenajării spaţiilor de birouri şi a mobilierului de birou, deschide la Cluj-Napoca al treilea centru de servicii globale, după cele care funcţionează în Monterrey, Mexic, şi Kuala Lumpur, Malaezia. Amplasat strategic la Cluj-Napoca, noul centru va deservi regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu şi Africa), sediile companiei din SUA şi clienţii din întreaga lume”, a declarat Nancy Hickey.
Motivele pentru care a fost ales Clujul
Vicepreşedintele Steelcase a subliniat că echipa de la Cluj va oferi clienţilor expertiză IT, servicii de suport prin centralizarea operaţiunilor financiare şi suport de vânzări. „Am ales Clujul datorită forţei de muncă bine pregătită şi calificată, poziţiei geografice şi compatibilităţii culturale, astfel încât Clujul s-a transformat într-o capitală pentru întreaga reţea a companiei”, a spus Nancy Hickey.
Primarul Emil Boc i-a asigurat pe reprezentanţii companiei de transparenţă şi a menţionat că oricând le este deschisă uşa pentru orice problemă.
La nivel mondial, Steelcase are apro