Cititorii Gazetei de Sud au nominalizat brandurile de suflet ale oltenilor. Până la sfârşitul lunii septembrie puteţi să alegeţi care dintre cele zece branduri selectate este cel mai puternic din Oltenia. Puteţi să votaţi la următoarea adresă: http://goo.gl/udQQd
Timp de câteva săptămâni, dumneavoastră, cititorii noştri, aţi avut posibilitatea să nominalizaţi ce branduri olteneşti vă sunt aproape de suflet. De la începutul lunii, mai mulţi cititori au postat comentarii pe forumul GdS şi ne-au trimis e-mail-uri, prin care au nominalizat brandurile de care se simt legaţi, în calitate de locuitori ai Olteniei. Noi am pus cap la cap nominalizările dumneavoastră şi, în funcţie de numărul de comentarii pentru o marcă sau alta, pentru un nume sau altul, a rezultat un top cu zece branduri olteneşti de suflet pentru cititorii GdS. Chiar dacă am selectat doar zece dintre brandurile cu cele mai multe nominalizări, ordinea pe care v-o prezentăm în continuare este aleatorie şi multe alte personalităţi şi mărci din regiune nu intră în acest clasament, deşi au fost nominalizate.
Cele mai îndrăgite branduri
Cititorii noştri l-au nominalizat în număr mare pe Constantin Brâncuşi şi operele sale: Coloana Infinitului, Poarta Sărutului, Masa Tăcerii. Maestrul Tudor Gheorghe se numără, de asemenea, printre preferinţele cititorilor GdS, când vine vorba despre branduri olteneşti. Universitatea Craiova - echipa de suflet a craiovenilor, şi nu numai, - a atras mulţi adepţi care au postat comentarii pe forumul GdS. Mulţi dintre cititorii noştri consideră că „Nea Mărin“ trăieşte veşnic în inimile noastre. La fel de des nominalizat a fost şi zaibărul de Băileşti - vinul care a fost făcut cunoscut chiar de „Nea Mărin“, adică de cunoscutul Amza Pellea, originar din Băileşti. Vinul de Segarcea este încă un brand apreciat de cititorii noştri, şi care a primit multe nominalizări.