Retailerul german Lidl a fost amendat cu 27.000 de euro pentru publicitate agresiva, in Belgia, sentinta fiind pronuntata de Curtea de Apel din Gent, scrie presa internationala.
Anul trecut, lantul de magazine a fost condamnat pentru ca a incalcat legea privind practicile comerciale, dupa ce intre decembrie 2007 si martie 2009, Lidl a oferit 160 de produse la promotie fara a asigura un stoc suficient de marfa in magazine.
Dupa ce au aflat de produsele atractive, clientii au descoperit ca acestea au fost vandute deja. Astfel, mai multi clienti au reclamat compania pentru inselaciune, iar autoritatile au facut verificari in magazine, conform sursei citate.
Avocatii Lidl a aratat ca la nivel national au fost suficiente produse disponibile, insa este imposibil sa se estimeze, pentru fiecare filiala, ce produse se cumpara cel mai mult.
Lidl activeaza in peste 20 de tari europene, avand peste 100 de centre logistice ce asigura aprovizionarea celor aproximativ 9.000 de magazine. Grupul are peste 170.000 de angajati la nivel global.
In Romania, reteaua de magazine insumeaza in prezent 144 de unitati. Retailerul are pe piata locala peste 3.000 de angajati in reteaua de magazine, centrele regionale de distributie si in sediul central. Retailerul german Lidl a fost amendat cu 27.000 de euro pentru publicitate agresiva, in Belgia, sentinta fiind pronuntata de Curtea de Apel din Gent, scrie presa internationala.
Anul trecut, lantul de magazine a fost condamnat pentru ca a incalcat legea privind practicile comerciale, dupa ce intre decembrie 2007 si martie 2009, Lidl a oferit 160 de produse la promotie fara a asigura un stoc suficient de marfa in magazine.
Dupa ce au aflat de produsele atractive, clientii au descoperit ca acestea au fost vandute deja. Astfel, mai multi clienti au reclamat compania pentr