Maşina împrumută elemente de design de la Camaro, modelul sportiv al constructorului
Malibu va fi disponibil în România în varianta de motorizare 2.0 diesel cu 160 de cai
Stil american cu performanţe pe poftele clientului european obişnuit cu constructorii de pe continent. Asta vine să ofere Chevrolet Malibu, o maşină care pătrunde pe Bătrânul Continent la a opta generaţie, după ce a devenit o legendă în America. Sedanul de clasă medie impresionează, la prima vedere, prin aspect. Partea frontală este una clasică pentru Chevroletul anului 2012, în timp ce spatele este împrumutat de la Camaro (sau Bumblebee, pentru fanii seriei Transformers). Testat de ProSport aproximativ 200 de kilometri cu ocazia lansării, Malibu impresionează în interior prin oferta generoasă de spaţiu. Pentru şofer, dar şi pentru pasageri, graţie dimensiunilor mari ale maşinii (4,8 metri lungime). Varianta testată, 2 litri diesel, este cea care va veni în România, şi dispune de sistem de navigaţie pe touchscreen, tapiţerie de piele, scaune încălzite, senzori de parcare şi faruri xenon. De asemenea, volanul este reglabil pe înălţime şi adâncime, iar banchetele au diverse opţiuni de personalizare a poziţiei.
Motor puternic, sunet „apetisant“
Revenind la motorizare, propulsorul este unul diesel de 2 litri cu patru cilindri. Puterea pe care o dezvoltă este de 160 de cp la 4000 rpm, cu un cuplu maxim de 350 Nm la 1750 rpm. Tradus, asta înseamnă că motorul, legat în cazul nostru la o cutie automată, este sufieicent de puternic pentru a satisface cele mai exigente gusturi. La capitolul viteză, producătorul anunţă cifra maximă de 213 km/h, iar consumul declarat (în varianta cu transmisie manuală) este de 5,1 litri/100 km în regim mixt.
21.188 euro, fără TVA, este preţul variantei de top Chevrolet Malibu, cu motor 2.0 l diesel
9,8 secunde este timpul în care Chev