Studenţii şi masteranzii din domeniul comunicării pot participa la a doua ediţie a workshop-ului gratuit destinat lor, "Brand Enthusiasts Cummunity", în intervalul 4 - 6 octombrie.
Studenţii de la facultăţile de Marketing, Sociologie, Comunicare, Relaţii Publice, Media și Jurnalism care vor să participe la workshop trebuie să aplice pe Facebook, printr-un mesaj privat către organizatori, Reveal Marketing Research. Pentru a fi selectaţi, ei trebuie să includă în mesaj strategiile relevante, în opinia lor, prin care un brand îşi poate creşte vizibilitatea pe piaţă.
Workshop-ul „Brand Enthusiasts Community” a debutat în această vară, în perioada 21 – 23 iunie. „Am avut zeci de aplicații, iar cei care au fost selectați s-au arătat încântați de experiență. Pe noi ne bucură enorm să vedem tineri interesați să învețe, responsabili cu privire la gestionarea carierei lor ulterioare. Trebuie să mai spun că doi dintre tinerii prezenți la seminarii au fost angajați la Reveal Marketing Research”, a declarat Marius Luican, general manager Reveal.
Participanţii vor învăţa despre industria de comunicare din România, metode de cercetare de piaţă şi poziţionarea brandului, în cele trei zile de workshop. Studenţii vor beneficia şi de consultanţă în carieră.
Proiectul face parte din planul de Corporate Social Responsibility (CSR) 2012 – 2013 al agenţiei de cercetare Reveal Marketing Research. Următorul workshop este programat în luna ianuarie.