Copiii din Luxemburg învaţă cel puţin două limbi străine încă din şcoala primară, într-o proporţie uriaşă: peste 80%. Acest rezultat poziţionează Luxemburgul în vârful clasamentului statelor europene în care se predau cele mai multe limbi străine copiilor, încă din şcoala primară.
Informaţia apare în Raportul european Key Data on Teaching Languages at School in Europe 2012, dat astăzi publicităţii. Raportul antemenţionat se publică o dată la trei-patru ani şi analizează exhaustiv predarea limbilor în cele 32 de țări europene. Studiul măsoară 61 de indicatori, organizaţi în cinci categorii: context, organizare, participare, profesori și metode de predare.
Datele provin din patru surse principale: Eurydice, Eurostat, studiul european privind competențele lingvistice și studiul internațional PISA (Programme for International Student Assessment) al OCDE.
Datele statistice sunt însoțite de descrierea contextului și organizării activității de predare a limbilor străine, a gradului de participare a elevilor și a formării cadrelor didactice. Raportul prezintă și tendințele în predarea limbilor străine de-a lungul anilor.
Key Data on Teaching Languages at School in Europe 2012 este o publicație produsă de Eurydice/Eurostat, în colaborare cu CE.
Mai mult pe Economica.net
Copiii din Luxemburg învaţă cel puţin două limbi străine încă din şcoala primară, într-o proporţie uriaşă: peste 80%. Acest rezultat poziţionează Luxemburgul în vârful clasamentului statelor europene în care se predau cele mai multe limbi străine copiilor, încă din şcoala primară.
Informaţia apare în Raportul european Key Data on Teaching Languages at School in Europe 2012, dat astăzi publicităţii. Raportul antemenţionat se publică o dată la trei-patru ani şi analizează exhaustiv predarea limbilor în cele 32 de țări europene. Studiul măsoară 61 de indicatori, organizaţi