CORA prezintă noua colecţie de îmbrăcăminte şi accesorii pentru adulţi şi copii destinată sezonului toamna-iarna 2012-2013, imaginea catalogului şi gazda evenimentului fiind manechinul şi prezentatoarea TV Andreea Mantea.
Noua colecţie cuprinde îmbrăcăminte şi accesorii selecţionate de la furnizori români, precum şi de la furnizori din import. Vedeta colecţiei este Influx, marcă proprie cora, care beneficiază de un raport excelent calitate-pret.
Marca Influx a fost dezvoltată iniţial de cora Franţa şi există în România din anul 2003, de la deschiderea primului magazin. De-a lungul timpului Influx a fost îmbogăţită, ajungând acum să reprezinte 15% din vânzările de îmbrăcăminte şi accesorii ale magazinelor româneşti. O altă marcă în creştere la cora este BIO Nature, care cuprinde îmbrăcăminte pentru adulţi şi copii din bumbac bio.
Colecţia din import se stabileşte ca la marile case de modă, cu un an înainte de intrarea ei la vânzare. Colecţia se decide în urma unor prezentări care au loc în Paris. În ceea ce priveşte furnizorii români, aceştia trimit în fiecare an mini-colectiile lor din care cora alege articolele care răspund nevoilor magazinelor din punct de vedere calitate, preţ şi nu în ultimul rând, tendinţe.
« O parte importantă a furnizorilor noştri români şi străini sunt aceiaşi ca pentru magazine şi mărci de modă foarte cunoscute. Avantajul nostru este reprezentat de preţurile mult mai mici. Diferenţele de preţ pe aceeaşi calitate de produse între cora şi mărci cunoscute din industria modei, variază între 20% şi 50%. Există o reticenţă a clienţilor mai pretenţioşi vis-a-vis de ideea de haine de la hipermarket, e adevărat, însă acestora dorim să le spunem că atunci când îşi fac cumpărăturile la noi, merită să treacă şi pe la raionul de modă şi accesorii. Pot avea surprize minunate. Personal, am foarte multe articole de la cora