Preşedintele Adrian Ştef a efectuat ieri o vizită de lucru la Spitalul Judeţean pentru a evalua activitatea instituţiei
Pentru a elimina pierderile care apar în sistemul de sănătate care sunt generate de tehnologii medicale sau servicii de sănătate puţin eficace sau insuficiente, accesul inegal la serviciile de sănătate, insatisfacţia pacienţilor faţă de serviciile primite, calitatea serviciilor medicale ce sunt asigurate de către Spitalul Judeţean de Urgenţă Satu Mare a devenit o prioritate pentru conducerea Consiliului Judeţean.
Accent pe satisfacţia pacientului
Preşedintele Consiliului Judeţean, Adrian Ştef, împreună cu o echipă de evaluare s-au deplasat ieri la sediul Spitalului de Urgenţă Satu Mare pentru a analiza modalităţile în care managerul abordează aceste aspecte. În această direcţie s-au luat măsuri de reorganizare a secţiilor aparatului administrativ. De asemenea, conducerea Consiliului Judeţean Satu Mare e interesată de a asigura îmbunătăţirea continuă a calităţii serviciilor medicale furnizate şi a modalităţilor de a produce aceste servicii, respectiv în condiţii de eficacitate, eficienţă, continuitate şi siguranţă. Satisfacţia pacientului este un element al sănătăţii psihologice care influenţează rezultatele îngrijirilor şi impactul lor. Un pacient satisfăcut tinde să coopereze cu medicul şi să accepte mai uşor recomandările acestora.
Echipamente medicale cât mai performante
La fel de importante pentru conducerea Consiliului Judeţean Satu Mare sunt condiţiile de muncă ale medicilor, gradul de satisfacţie al acestora la locul de muncă şi aparatura folosită. Pentru aparatură se au în vedere mai multe programe pentru achiziţionarea de noi echipamente medicale cât mai performate.
Din punctul de vedere al resurselor umane se urmăreşte: focalizarea pe necesităţile/aşteptările pacientului, focalizarea pe sisteme ş