"Mă aşteptam la mai multă operativitate din partea Ministerului Transporturilor şi a premierului în ceea ce priveşte activitatea de taxi la aeroportul Henri Coandă (Otopeni). Până acum nu s-a găsit nicio soluţie, nu s-a făcut nimic în vederea amenajării unui loc special pentru taxiurile cu tarif normal (1,39 lei pe kilometru - n. red.) chemate de pasageri la comandă", spune Viorel Radu, preşedintele Asociaţiei pentru Drepturile Taximetriştilor Independenţi, care a cerut amenajarea unui spaţiu în perimetrul aeroportului pentru taxiurile la comandă.
La o lună de la incidentul nefericit cu studenta japoneză, legat de aspectul organizării taxiurilor la aeroportul Henri Coandă, premierul Victor Ponta a spus că a solicitat Ministerului Transporturilor şi celui de Interne măsuri ce urmează a fi comunicate.
În continuare însă, la ieşirea din zona sosiri pasagerii pot găsi doar taxiuri cu tarif de 3,5 lei pe kilometru, dat fiind că cei cu tarif normal preferă să efectueze curse de la aeroport doar la comandă.
Pasagerii care aterizează pe aeroportul din Otopeni trebuie să meargă câţiva zeci de metri cu bagajele în plină stradă pentru a lua taxiul chemat la comandă. În stradă însă staţionarea este interzisă.
Aeroportul din Otopeni, cea mai importantă poartă de intrare în ţară, este folosit anual de 5 milioane de pasageri. Se va implica şi Consiliul Concurenţei (CC) în situaţia taxiurilor de la Otopeni? Ieri CC nu a transmis niciun răspuns oficial solicitării ZF, însă, potrivit datelor de pe site-ul instituţiei, în aprilie anul acesta CC a demarat o investigaţie pe piaţa transportului de persoane în regim de taxi în Bucureşti şi Ilfov.
Aeroportul: Activitatea de taxi se desfăşoară în conformitate cu legea taximetriei
"Activitatea de transport în regim de taxi la şi de la aeroportul Henri Coandă se desfăşoară în conformitate cu prev