Două maşini româneşti sunt printre modelele nominalizate la titlul de Maşina Anului 2013.
Dacia Lodgy şi Ford B-Max se află pe lista celor 35 de automobile care concurează pentru titlul Car of the Year 2013.
Dacia Lodgy se fabrică la uzina de la Tanger – Maroc, iar Ford B-Max la uzina de la Craiova.
Dacia Duster a ajuns în finala concursului din 2011, ocupând poziţia a şaptea. În ediţia din acest an, monovolumul Lodgy concurează pe lista celor 35 de mşini nominalizate într-o companie selectă.
Favoritul este noul Volkswagen Golf 7, dar lupta rămâne deschisă. În 2012, titlul Car of the Year a revenit modelelor Chevrolet Volt/Opel Ampera construite de General Motors. A fost pentru prima dată când prima poziţie a fost împărţită de două modele. Cele două maşini sunt de fapt construite pe aceeaşi platformă, fiind aproape identice, dar se comercializează sub branduri diferite în Europa şi Statele Unite.
Mai mult pe Economica.net
Două maşini româneşti sunt printre modelele nominalizate la titlul de Maşina Anului 2013.
Dacia Lodgy şi Ford B-Max se află pe lista celor 35 de automobile care concurează pentru titlul Car of the Year 2013.
Dacia Lodgy se fabrică la uzina de la Tanger – Maroc, iar Ford B-Max la uzina de la Craiova.
Dacia Duster a ajuns în finala concursului din 2011, ocupând poziţia a şaptea. În ediţia din acest an, monovolumul Lodgy concurează pe lista celor 35 de mşini nominalizate într-o companie selectă.
Favoritul este noul Volkswagen Golf 7, dar lupta rămâne deschisă. În 2012, titlul Car of the Year a revenit modelelor Chevrolet Volt/Opel Ampera construite de General Motors. A fost pentru prima dată când prima poziţie a fost împărţită de două modele. Cele două maşini sunt de fapt construite pe aceeaşi platformă, fiind aproape identice, dar se comercializează sub branduri diferite în Europa şi Statele Uni