Pe site-ul primăriei Constanţa a fost publicată anexa la Dispoziţia nr. 2078/10.09.2012 - regulamentul intern
al aparatului de specialitate al primarului municipiului Constanţa. Documentul, destul de amplu, spune foarte clar cum ar trebui să se poarte primarul şi angajaţii săi, care sunt drepturile şi obligaţiile, atât ale angajatului cât şi ale angajatorului, şi, cel mai important, care este programul de muncă al funcţionarilor publici. Întrebarea este: aţi întâlnit până acum angajaţi ai Primăriei Constanţa care să se poarte după spusele regulamentului? Au respectat cei plătiţi din bani publici, din taxele locale şi impozitele date de către constănţeni, litera legii interne? ZIUA de Constanţa a ales anumite articole ale regulamentului, mai importante, după părerea noastră, pentru constănţeni. Am dori să ştim dacă v-aţi lovit vreodată de o altă atitudine decât cea creionată în regulamentul dat prin dispoziţia primarului Radu Mazăre. Aşteptăm părerile dumneavoastră!
Art.29 - (1) Primarul municipiului Constanţa asigură respectarea drepturilor şi libertăţilor fundamentale ale cetăţenilor, a prevederilor Constituţiei României, a legilor ţării, a decretelor Preşedintelui României, a hotărârilor şi ordonanţelor Guvernului României, a actelor administraţiei publice centrale şi locale, a hotărârilor Consiliului Local al municipiului Constanţa.
(2) Primarul municipiului Constanţa coordonează şi conduce serviciile din aparatul de specialitate şi serviciile publice de interes local şi îndeplineşte atribuţiile legale ce-i revin în această calitate.
Art.30 - Conducerea Primăriei are următoarele drepturi:
a) să propună spre aprobare Consiliului Local Constanţa organigrama şi statul de funcţii ale aparatului de specialitate şi ale serviciilor publice de interes local, să stabilească organizarea şi funcţionarea Primăriei şi a serviciilor publice d