Pentru Salonul auto de la Paris, Peugeot a pregătit conceptul Onyx care, de cum a putut fi văzut, a generat încântare şi interes.
Cântărind puţin peste o tonă, caroseria din fibră de carbon a lui Onyx măsoară 4,65 metri.
În mod ciudat pentru un supercar, propulsia Peugeot-ului Onyx este asigurată de un diesel HDI “nefumător” ce beneficiază de tehnologiile şi experienţa constructorului francez dobândită în cursele de anduranţă cu prototipurile ce concurau monoposturile Audi R18 LeMans.
Cu o capacitate cilindrică de 3.700 cmc repartizaţi în 8 cilindri cu arhitectură în “V”, Peugeot a reuşit să scoată 598 CP.
Onyx adoptă tehnologia hibridă prin utilizarea şi a unui mic agregat electric de 80 CP. Pentru eficientizarea consumurilor, bolidul hibrid dispune şi de sistem de recuperare a energiei la frânare care încarcă bateriile.
Pentru Salonul auto de la Paris, Peugeot a pregătit conceptul Onyx care, de cum a putut fi văzut, a generat încântare şi interes.
Cântărind puţin peste o tonă, caroseria din fibră de carbon a lui Onyx măsoară 4,65 metri.
În mod ciudat pentru un supercar, propulsia Peugeot-ului Onyx este asigurată de un diesel HDI “nefumător” ce beneficiază de tehnologiile şi experienţa constructorului francez dobândită în cursele de anduranţă cu prototipurile ce concurau monoposturile Audi R18 LeMans.
Cu o capacitate cilindrică de 3.700 cmc repartizaţi în 8 cilindri cu arhitectură în “V”, Peugeot a reuşit să scoată 598 CP.
Onyx adoptă tehnologia hibridă prin utilizarea şi a unui mic agregat electric de 80 CP. Pentru eficientizarea consumurilor, bolidul hibrid dispune şi de sistem de recuperare a energiei la frânare care încarcă bateriile.