Intuitia lucreaza cu o viteza uluitoare in capul plin de idei nastrusnice ale originalului Dan Diaconescu, pornit de la zero cu cativa ani in urma, cand a parasit "Jurnalul National" cam cu coada intre picioare, incercand sa-si faca un ziar propriu.
Ziarul propriu era o foaie trasa la xerox in cateva zeci, poate sute de exemplare, unde isi publica propriile articole, plus o importanta rubrica de mica publicitate. Era pe vremea cand intreprinzatorii nu-si puteau deschide afacerea, pana nu obtineau mai intai avizul de la mediu, pe baza unui anunt publicat la ziar.
Revolta telespectatorilor OTV
Ziarul cu anuntul era "Oglinda" lui Dan Diaconescu, care isi instalase agentul chiar in holurile agentiei pentru mediu. Mergeai sa depui dosarul, aflai ca-ti trebuie anunt si, in loc sa cauti agentiile prin tot orasul, dadeai chiar in hol peste agentul de la "Oglinda". Cu ziarul tras la xerox, te prezentai la "mediu" si gata.
Afacerea cu "Oglinda" a prosperat, iar patronul a avansat de la presa scrisa la cea audiovizuala. Asa a aparut OTV, adica "Oglinda"-TV. Ratingul insa se face cu multa publicitate si cu emisiuni nu prea ortodoxe, pentru care lui Dan Diaconescu i-a fost retrasa licenta.
Intuitia a continuat atunci sa lucreze cu o viteza si mai ametitoare, pentru ca nimic nu poate mari mai bine ratingul unui post, chiar si suspendat, decat retragerea "abuziva" a licentei.
A urmat revolta telespectatorilor, dornici de emisiuni neortodoxe, contestatia patronului, o noua documentatie si o noua liceneta. OTV a reinviat, spre bucuria unor telespectatori, despre care e greu sa faci alta apreciere decat aceea ca sunt multi.
Sansa de a sta in catuse
Intuitia a lucrat din nou. Dan Diaconescu avea nevoie de un "clenci", care sa sparga inima targului si sa atraga atentia doritorilor de senzationa