Andreea Ionescu (foto), fost director de marketing al Sensiblu, a renuntat la finalul lui 2010 la jobul din corporatie si a inceput sa se dedice 100% proiectelor personale, compania de consultanta ConsultWare si activitatea de coach.
Andreea Ionescu are propria companie de consultanta in marketing din 2003, insa pana la finalul lui 2010 a avut si un job full time ca director de marketing. De cand a renuntat la corporatie, Andreea Ionescu a creat prin propria compania, unul dintre cele mai importante branduri lansate recent pe zona de restaurante, Be Nat, numele unul lant de restaurante fresh, cu mancare si bauturi sanatoase.
"Prima idee pentru Be Nat, ne-a venit in septembrie, in ianuarie brandul era facut, iar in mai 2011 deschideam primul restaurant", povesteste Andreea Ionescu.
Dincolo de activitatea de consultant, Andreea Ionescu se ocupa activ si de zona de coaching, deruland traininguri pentru manageri.
In opinia Andreei Ionescu un brand se creste la fel ca un om. Are o structura, atribute, valori si un public care il consuma. Singurul lucru care difera este cum aplici metodologia.
De ce a renuntat la job-ul din corporatie? Andreea Ionescu spune ca a fost o combinatie de factori, pe de o parte nevoia de a fi mai aproape de familie, pentru ca a fi director de marketing intr-o companie mare iti mananca tot timpul, si pe de alta parte nevoia de altceva.
"Vine un moment in cariera fiecaruia in care trebuie sa dam inapoi ce am invatat", spune Ionescu, care isi dedica acum o parte din timp, coaching-ului, seminariilor si consultantei.
"Acum am timp si pentru alte lucruri. Nu-mi place sa stau pe un scaun la birou de la 9 la 5. Nu mai sunt legata de un loc, muncesc cand vreau si este important sa poti lucra atunci cand simti ca ai randament maxim si nu la intervale de timp predeterminate de un angajator. Lucrez mai