Directorul Casei de Cultură a Municipiului, Flavius Bunoiu, a refuzat să facă publice, luni, într-o conferinţa de presă în care a prezentat noutăţi legate de Toamna Orădeană 2012, detalii despre contractele încheiate, firmele cu care lucrează şi sumele plătite pentru diverse servicii în cadrul festivalului realizat din bani publici.
Întrebat de BIHOREANUL cât a costat imnul şi videoclipul Toamnei Orădene, acesta din urmă fiind încă în lucru, deşi mai e doar o săptămână până la începerea festivalului, Bunoiu a declarat "despre costuri vom vorbi după Toamna Orădeană", după care a revenit succint.
"Videoclipul n-a costat nimic, ni l-au asigurat cei de la Video ProStyle şi Amazing Visuals, de asta am şi acceptat aşa pe ultima sută de metri propunerea lor. Oamenii au vrut să facă ceva pentru oraşul ăsta, iar Ana Maria (interpreta imnului, n.r.) are un onorariu pentru concertul din Toamna Orădeană în care a intrat şi scrierea şi cântarea acestui imn. Despre costuri vorbim în 29 octombrie (data la care a anunţat conferinţa în care va face prezentarea bugetului şi cheltuielilor, n.r.)", a declarat directorul CCM.
El şi-a justificat refuzul spunând: "Nu vreau să spun costuri fiindcă nu acesta este subiectul asupra căruia trebuie să se concentreze orădeanul în momentul de faţă. Ele vor fi, ca de obicei, în jur de 400.000 de lei", a precizat Flavius Bunoiu, ca şi cum el ar fi singurul îndreptăţit să aprecieze ce interesează publicul sau ce nu.
Întrebat concret de BIHOREANUL despre unul dintre contractele publice încheiate pentru Toamna Orădeană 2012, respectiv cel pentru asigurarea scenotehnicii, Bunoiu a refuzat să dezvăluie măcar firma căreia i-a fost acordat acest contract: "La fel, veţi afla după Toamna Orădeană".
Amintindu-i-se că este vorba de informaţii publice pe care, fiindcă le deţine, trebuie să le furnizeze pe loc, conform legii, direct