După lansarea noului model Civic, în variantă hatchback, ajuns la a 9-a generație, Honda a adus pe piața din România și varianta Civic Sedan.
Acest model este unul dintre liderii de vânzări în clasa sedanurilor compacte în lume. Având foarte multe puncte comune cu modelul din America, sedanul Honda are un design atrăgător, mulți spunând că este chiar mai frumos decât hatchback-ul. La urma urmei este doar o chestiune de gusturi, dar Honda este de apreciat că schimbă foarte multe caracteristici de design la cele două variante.
Acest lucru l-a demonstrat și la precedenta generație când a lansat un sedan care avea foarte puține trăsături comune cu hatchback-ul. Așa este și acum, partea frontală este oarecum asemănătoare, iar din restul designului poate doar tușele sunt comune. Designul noului model Civic Sedan este aerodinamic, cu linii curate şi atletice. Astfel, farurile HID, care se integrează perfect cu liniile capotei, au fost regândite pentru a oferi o luminozitate mult mai clară şi mai consistentă.
CLICK PE POZE PENTRU FOTOGALERIE!
Am testat varianta 1.8 i-VTEC LS cu o putere de 142 CP şi automată în 5 trepte. Constructorul japonez ține la tradițiile sale și are anumite idei fixe despre lanțul cinematic. Dacă acest lucru este de lăudat când este vorba de motorul de 1,8 litri pe benzină aspirat, nu putem avea aceleași cuvinte bune despre păstrarea unei transmisii automate în 5 trepte când alți concurenți au deja 6.
Noul Civic Sedan este dotat cu noul ecran i-MID (Intelligent-Multi Information Display) prin care pot fi monitorizate toate informaţiile, precum şi funcţiile Eco Assist şi ECON pentru a eficientiza consumul de combustibil şi pentru a reduce nivelul emisiilor.
Recomandăm folosirea celor două funcții la rularea în mediul urban, deoarece în alte moduri mașina se dovedește o cosumatoare destul de mare de combust