La finalul săptămânii 17-23 septembrie, Dan Diaconescu a câştigat licitaţia pentru Oltchim care a fost transmisă în direct. Diaconescu şi-a împlinit visul de a fi live pe toate posturile de ştiri, dar OTV-ul său aflat în insolvenţă nu a reuşit să bată audienţa posturile EtnoTv şi Disney. În perioada 17 - 23 septembrie, în intervalul orar 21:00-02:00, OTV a înregistrat o creştere mică a audienţei, cu 13.000 de telespectatori în plus faţă de săptămâna 10-16 septembrie. Audienţa postului a crescut semnficativ sâmbătă 22 septembrie, adică la o zi după ce Diaconescu a fost desemnat câştigător al licitaţiei pentru combinatul Oltchim.
Audienţa postului OTV a cunoscut o uşoară creştere în săptămâna 17 - 23 septembrie, când a avut în intervalul orar 21:00 - 02:00 o medie de 82.000 de telespectatori, cu 13.000 mai mult faţă de săptămâna 10-16 septembrie şi cu 19 000 mai mult decât în perioada 3 - 9 septembrie.
Vineri, 21 septembrie, după ce a fost desemnat câştigător al licitaţiei pentru Oltchim Dan Diaconescu a avut o audienţă medie de 92.000 de telespectatori. Sâmbătă seara, OTV a avut cea mai bună audienţă din acest interval, adică 115.000 de români au urmărit în medie postul OTV, în intervalul 21:00 -2:00. În acestă perioadă Dan Diaconescu nu a fost prezent în fiecare seară la propria sa emisiune. De multe ori OTV a rulat imagini cu emisiunile altor posturi TV la care acesta era prezent sau ştiri despre privatizarea Oltchim preluate de la alte televiziuini.
OTV este departe de perioada de glorie a cazului Elodia. În topul audienţelor pe intervalul 21:00-02:00, OTV s-a clasat săptămâna trecută doar pe locul 14, după posturi precum EtnoTv şi Disney. În perioada 10 - 16 septembrie, OTV a ocupat locul 16. Structura publicului OTV este următoarea: 53% dintre telespectatori au peste 55 de ani, 56% sunt femei, 49% au educaţie medie, iar 33% au absolvit doa