InternetCorp, publisherul Wall-Street.ro, a achizitionat de la Adulmec SRL proiectul Urbo.ro ce include peste 100.000 de locatii de companii si atrage circa 400.000 de vizitatori unici in fiecare luna.
Achizitia are, conform lui Mihai Seceleanu, CEO InternetCorp, trei ratiuni principale.
“In primul rand reusim, prin achizitionarea Urbo.ro, sa atingem o audienta formata din oameni ce ies in oras, un site de entertainment pe care il vom putea monetiza prin publicitate tip display. Aceasta nisa lipsea din portofoliul InternetCorp si o adaugam celor de business, de stiri generaliste si lifestyle feminin”.
De asemenea, platforma permite InternetCorp extinderea ofertei de publicitate online, prin vanzarea de plasamente premium. Practic barurile, restaurentele, saloanele si toate celelalte companii prezente pe Urbo.ro vor putea plati o suma de bani (inca neanuntata - n.r.) pentru a beneficia de expunere suplimentara si pentru a fi mai vizible la cautarile de pe site - solutie care va fi implementata in perioada imediat urmatoare.
“In al treilea rand…am reusit un deal bun, atat noi cat si cei de la Adulmec”, spune, zambind, Seceleanu, fara a oferi insa date concrete despre valoarea tranzactiei.
Pe langa inserarea de publicitate si de anunturi premium, Internet Corp va investi in adaugarea de informatii despre concerte/evenimente sau festivaluri. De asemenea, compania va investi in marketing atat pentru versiunea Web a site-ului cat si cea pentru iOS si Android.
A doua tranzactie cu Adulmec
InternetCorp este la a doua tranzactie cu Adulmec in luna mai, atunci cand publisherul a cedat pachetul de actiuni detinut in CautaReduceri.ro.
Oficialii Adulmec au subliniat ca au cedat Urbo.ro pentru ca doresc sa se axeze exclusiv pe dezvoltarea CautaReduceri.ro si Adulmec.ro. "Ne-am concentrat pe a interconecta companiile