Selgros Romania, operator de magazine de tip cash & carry (cu vanzare angro), a investit aproximativ 2 milioane de euro in modernizarea magazinelor sale din Bucuresti-Baneasa si Ploiesti.
„Selgros Romania continua proiectul de modernizare a magazinelor sale si relanseaza miercuri, 26 septembrie, magazinele din Bucuresti-Baneasa si Ploiesti, amenajate acum dupa un format nou si o expunere a produselor mai accesibila pentru clienti", se precizeaza intr-un comunicat al companiei.
Noul concept de aranjare a produselor inseamna largirea spatiilor dedicate „categoriilor de marfa care inregistreaza volume semnificative de vanzari - bauturi, dulciuri, alimente de baza si detergenti".
Un proiect de modernizare presupune o investitie de 1 milion de euro, au precizat reprezentantii Selgros pentru Wall-Street.ro.
Anterior, Selgros a modernizat alte 12 magazine ale sale.
Selgros detine in prezent 19 magazine de tip cash & carry in Romania. Pana la finele anului 2013, toate cele 19 magazine vor fi modernizate, spun oficialii retailerului.
In 2011, compania de retail a inregistrat o cifra de afaceri de 3,4 miliarde de lei si un profit de peste 86,7 milioane de lei.
Selgros Cash&Carry Romania este unul dintre cei mai mari retaileri din Romania. Compania face parte din grupul elvetian TransGourmet Holding SE.
Afla cine este cel mai puternic retailer din Romania - Nou lider in retailul alimentar dupa 15 ani: Care sunt cele mai puternice lanturi de magazine