În aprilie s-au împlinit 100 de ani de la scufundarea Titanicului, catastrofa pe care mulţi nu au reuşit să o explice pe deplin nici până în prezent. Însă date recente, furnizate de cei de la The Telegraph arată că Edward John Smith, căpitanul care a condus vasul spre dezastru, ar avea o parte de responsabilitate pentru producerea acestei tragedii.
Potrivit arhivelor publice ale marinei, Căpitanul Smith a picat iniţial testul de navigaţie pe care erau obligaţi să îl dea toţi navigatorii şi asta pentru că nu avea experienţă.
După ce a luat într-un final acest examen, Smith a devenit "căpitanul milionarilor" - toţi bogătaşii acelor vremuri acceptau să meargă conduşi numai de Smith.
După tragicul accident din 14 aprilie 1912, trupul lui Smith nu a mai fost niciodată recuperat din adâncurile oceanului.
În aprilie s-au împlinit 100 de ani de la scufundarea Titanicului, catastrofa pe care mulţi nu au reuşit să o explice pe deplin nici până în prezent. Însă date recente, furnizate de cei de la The Telegraph arată că Edward John Smith, căpitanul care a condus vasul spre dezastru, ar avea o parte de responsabilitate pentru producerea acestei tragedii.
Potrivit arhivelor publice ale marinei, Căpitanul Smith a picat iniţial testul de navigaţie pe care erau obligaţi să îl dea toţi navigatorii şi asta pentru că nu avea experienţă.
După ce a luat într-un final acest examen, Smith a devenit "căpitanul milionarilor" - toţi bogătaşii acelor vremuri acceptau să meargă conduşi numai de Smith.
După tragicul accident din 14 aprilie 1912, trupul lui Smith nu a mai fost niciodată recuperat din adâncurile oceanului.