Afişe publicitare provocatoare, care etichetează populaţia musulmană ca fiind sălbatică şi radicală, au apărut în staţiile şi trenurile de metrou din New York. Acest lucru a atras imediat critici din partea călătorilor.
"Este o idee teribilă. Este o controversă absurdă să pui faţă în faţă oameni pe care îi cataloghezi sălbatici cu alţii consideraţi civilizaţi", a spus Colby Richardson, un călător aflat pe un peron din Manhattan.
Afişele de promovare transmit următorul mesaj:
"În orice război dintre un om civilizat şi un om sălbatic, sprijină omul civilizat. Sprijină Israelul. Combate Jihadul!"
Autoritatea de Transport Metroplitană (MTA) a refuzat iniţial amplasarea acestor anunţuri, cosiderându-le "degradante". Dar o curte federală, sesizată de Pamela Geller, autoarea acestui mesaj controversat, a considerat că Primul Amendament oferă dreptul la liberă exprimare.
Geller este director executiv al Iniţiativei de Apărare a Libertăţii Americane şi deţine un blog, Atlas Shrugs. Ea nu este îngrijorată că aceste afişe ar putea stârni proteste, similare celor provocate de filmul defăimător la adresa profetului Mahomed.
Acest tip de promovare a costat 6.000 de dolari. Reprezentanţii MTA au spus că afişele vor rămâne postate timp de o lună.
Aceleaşi postere au fost puse şi în San Francisco, dar după ce mai multe oraganizaţii au sesizat autorităţile, au fost scoase câteva cuvinte considerate ca fiind maliţioase precum "Jihad" sau "război sfânt"
Afişe publicitare provocatoare, care etichetează populaţia musulmană ca fiind sălbatică şi radicală, au apărut în staţiile şi trenurile de metrou din New York. Acest lucru a atras imediat critici din partea călătorilor.
"Este o idee teribilă. Este o controversă absurdă să pui faţă în faţă oameni pe care îi cataloghezi sălbatici