VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2, s-a instalat în poziţia de lider absolut de audienţă de la prima ediţie a celui de-al doilea sezon al emisiunii, difuzată marţi seară, la Pro TV, informează televiziunea, conform MEDIAFAX.
Conform Kantar Media, VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2, a obţinut la nivelul publicului comercial din mediul urban, cu vârste curprinse între 18 şi 49 de ani, o audienţă medie de 12,7 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 26,7 procente, de două ori mai mult decât cel de-al doilea clasat, Kanal D, cu 5,8 puncte de rating şi 12,2% cotă de piaţă. Antena 1 s-a clasat pe locul al treilea, cu 5,3 puncte de rating şi o cotă de piaţă, de 11,1%. Peste 2 milioane şi jumătate de telespectatori la nivelul întregii populaţii au fost cu ochii pe concurenţii de la "Vocea României" în minutul de aur, 21:55. La nivelul publicului comercial din mediul urban, în minutul de aur 21:53, Pro TV a obţinut un rating de 17,9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 35,3%.
Horia a adus-o în echipa lui şi pe Maria Cojocaru, tânara din Sibiu care a întors toate cele patru scaune la doar câteva momente după ce a început să cânte. Pentru a o convinge, antrenorul a mers până în pânzele albe. Pentru că Maria a ales să cânte desculţă, Horia nu a ezitat să rămână şi el în picioarele goale pe scenă, plimbându-se dintr-o parte în alta şi enumerând motivele pentru care ar trebui să fie ales. A treia concurentă din echipa lui Brenciu a fost tot o Marie - Maria Alexievici din Alba Iulia, care a reuşit să stârnească hohote de râs atunci când a spus că "O să-l aleg pe Nenea Brenciu!".
Loredana a câştigat bătălia pentru Ciprian Teodorescu, arhitectul din Iaşi care a reuşit să întoarcă toate cele patru scaune. "Îmi place să merg după ce mi se arată prima oară", a spus el în momentul în care a ales-o.
Ştefan Gheorghiu, bărbatul cu voce de negru,