Premierul Ponta a cerut miercuri conducerii Ministerului Transporturilor să prezinte, în următoarea şedinţă de Guvern, o soluţie pentru deblocarea licitaţiei pentru autostrada Comarnic-Braşov.
"De 20 de ani, nu reuşim să facem o trecere mai normală de la Comarnic la Braşov. Acum nu ne lasă CNSC, numit de fostul guvern ca să nu ne lase pe noi", a spus Ponta, care a adăugat că "ne omoară birocraţia politică".
Lucrările la construcţia tronsonului de autostradă Comarnic-Braşov (58 de km) ar putea demara în 2014, autorităţile optând pentru varianta concesiunii, "tot un fel de PPP (parteneriat public-privat)", în care concesionarul va trebui să asigure finanţarea, urmând să îşi recupereze ulterior investiţia, prin taxa pe autostradă, a declarat recent pentru gândul Mircea Pop, directorul general al Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADNR).
Licitaţia CNADNR pentru consultanţă la reactualizarea studiului de fezabilitate aferent contractului de concesiune a tronsonului de autostradă Comarnic-Braşov, în valoare estimată de 23,6 milioane lei fără TVA, a fost suspendată a doua oară de CNSC, pentru probleme privind caietul de sarcini.
Decizia a fost luată de Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor, după ce casa de avocatură "Boştină şi Asociaţii" a depus din nou o contestaţie faţă de modul de atribuire a acestui contract de către Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR).
Premierul Ponta a cerut miercuri conducerii Ministerului Transporturilor să prezinte, în următoarea şedinţă de Guvern, o soluţie pentru deblocarea licitaţiei pentru autostrada Comarnic-Braşov.
"De 20 de ani, nu reuşim să facem o trecere mai normală de la Comarnic la Braşov. Acum nu ne lasă CNSC, numit de fostul guvern ca să nu ne lase pe noi", a spus Ponta, care a adăugat că "ne omoară birocraţia politică