1,7 milioane de români s-au uitat aseară în fiecare minut la prima ediţie „Vocea României". „X Factor" de la Antena 1 a avut duminică seară 1,66 milioane de telespectatori în fiecare minut.
Dacă la nivel naţional, "Vocea României" a avut aseară o audienţă puţin mai mare decât "X Factor" de duminică seară, la nivel urban, audienţa a fost uşor mai mică decât cea „X Factor" de la Antena 1, potrivit paginademedia.ro. Astfel, aproape 1,1 milioane de români din mediul urban s-au uitat în fiecare minut la „Vocea României", iar „X Factor" a avut 1,14 milioane de telespectatori din mediul urban.
Ediţia de debut a show-ului „Vocea României", de pe 27 septembrie 2011, a avut o medie de un milion de telespectatori pe minut, la nivel urban, mai puţin decât prima ediţie a celui de-al doilea sezon, difuzată aseară. Emisiunea „X Factor", de pe Antena 1, a avut o audienţă de două ori mai mare decât la primul sezon.
Ambele emisiuni, lideri de audienţă în seara difuzării
Duminică seară, Antena 1 a avut cea mai mare audienţă datorită emisiunii „X Factor": 1.144.000 de telespectatori pe minut, faţă de 727.000 de telespectatori pe minut, cât a avut Pro TV şi 482.000 - Kanal D. „Vocea României" a fost şi ea lider de audienţă. La Pro TV s-au uitat aseară 1.705.000 de telespectatori pe minut, la Kanal D (care a difuzat serialul „Suleiman Magnificul") 1.256.000 de teelspectatori, iar Antena 1 a avut 845.000 de telespectatori pe minut.