Renault şi Dacia vor prezenta la Salonul Auto de la Paris noile modele Logan şi Sandero, care au ajutat grupul francez să reziste în faţa crizei din zona euro mult mai bine decât rivalul local PSA Peugeot Citroen, dependent de vânzarea de maşini scumpe pe o piaţă aflată în declin abrupt.
Producătorii de automobile speră să impresioneze cu modele cu propulsie electrică sau hibridă, integrate cu tehnologie digitală precum ecrane tactile şi conexiuni la internet, promiţând mobilitate la costuri reduse pe o piaţă aflată în declin abrupt, transmite Mediafax.
Evenimentul bianual care are loc în aceste zile la Paris promite lansări spectaculoase. Printre cele mai aşteptate modele se numără noul Volkswagen Golf, Audi A3 Sportback şi S3 Hot-hatch, Jaguar F-Type, un atac direct la Porsche, sau un nou model Range Rover care se laudă cu pierderea a aproape jumătate de tonă în greutate faţă de predecesorul său, notează CNBC.com.
Totodată, Ford va prezenta mai multe modele echipate cu motorul EcoBoost de 1 litru, fabricat şi la uzina de la Craiova.
Renault şi Peugeot mizează pe avantajul "terenului propriu" pentru a revigora industria auto franceză, care a produs anul trecut 2,2 milioane de automobile, faţă de 3,5 milioane în 2005, şi are cu 30% mai puţini angajaţi decât în urmă cu 10 ani, potrivit Associated Press, preluată de Washington Post.
Volkswagen a prezentat şi Bentley Continental GT3, prima maşină de competiţie lansată de companie în ultimii nouă ani. Posche a arătat Panamera Sport Turismo şi 911 Carrera 4, în timp ce Lamborghini a dezvăluit o nouă versiune a modelului Gallardo. Un alt supercar aşteptat cu nerăbdare de entuziaşti şi milionari este McLaren P1, primul succesor al binecunoscutului McLaren F1, care este însă încă în faza de proiect.
Revenind într-o zona mai accesibilă de preţ a grupului Volkswagen, Salonul Auto de la