Oficialii de la Apple au dat un răspuns incredibil unui client care se plângea de zgârieturi
În ultimele zile, tot mai mulţi proaspăt posesori de iPhone 5 s-au plâns către companie că telefonul prezintă zgârieturi, deşi abia l-au scos din cutie. Ciobituri, zgârieturi sau vopsea sărită. Pentru un telefon pe care oamenii plătesc şi 600 de euro ca să-l poată avea, este prea mult. Denotă lipsă de respect faţă de clienţi şi de fani care plătesc sume importante pentru serviciile care sunt furnizate de terminalele de la Apple.
În schimbul eforturilor financiare pe care le fac iubitorii de gadgeturi Apple, oficialii îi tratează pe cei care se plâng cu aroganţă. Un client a scris companiei un mail, în care se arăta încântat de noul telefon, dar şi deranjat de mulţimea de "semne" pe care telefonul le avea. "Sunt extrem de încântat de noul meu iPhone 5 Black and Slate, dar am observat ciobituri, zgârieturi şi tot felul de alte semne pe toată marginea telefonului. Ce ar trebui să facem? Veţi rezolva această problemă?" a scris Alex, într-un mail care a ajuns pe site-ul 9to5mac.com.
Răspunsul a venit din cercurile mari ale Apple. Philip Schiller, senior vicepreşedintele diviziei internaţionale de marketing a companiei, a dat un răspuns îngrijorător, mai ales când ne gândim că vine din partea unui marketer. "Orice produs din aluminiu se zgârie sau poate să-i sară vopseaua. Este ceva normal", a fost răspunsul frapant al oficialului Apple.
Însă Schiller ar trebui să ţină cont că nimeni nu plăteşte pentru un produs zgâriat. Poate este normal cu timpul, când este manevrat de utilizator, nu când îl scoţi din cutie gata zgâriat.
iPhone 5 nu este un telefon ieftin, iar cei care plătesc sau stau zile întregi ca să le cumpere produsele ar trebui să fie trataţi cu ceva mai mult respect. Oare domnul Schiller nu este de aceeaşi părere?
Oficialii de la A