Nici nu s-a dat bine în folosinţă pasajul suprateran, că una dintre bretele a fost deja închisă într-o perioadă în care traficul în Craiova este infernal. Este vorba despre breteaua pe care şoferii o foloseau pentru a circula dinspre bulevardul Nicolae Titulescu spre sensul giratoriu de sub pasaj. Primăria şi CEZ, aceasta din urmă fiind cea care a solicitat efectuarea unor lucrări în zonă, se acuză reciproc pentru blocarea traficului, dar din acest război, singurii care pierd sunt şoferii.
De ce să meargă lucrurile bine dacă pot să meargă prost? Cam aşa au gândit şi angajaţii Primăriei Craiova şi reprezentanţii CEZ, care au discutat pe marginea termenului la care trebuia începută o lucrare de modernizare a unui obiectiv CEZ de lângă pasaj până când au reuşit să blocheze traficul pe breteaua laterală folosită de şoferii care vin dinspre bulevardul Titulescu şi intră în sensul giratoriu de sub pasaj. În aceste condiţii, aceştia sunt obligaţi să folosească o rută alternativă, de fapt, singura disponibilă, pe strada Iancu Jianu, pe lângă Botanică, apoi să facă stânga pe strada Brestei. Evident, pe cele două străzi traficul a devenit un calvar.
Aşa cum s-a întâmplat mai mereu în Craiova, când o stradă proaspăt asfaltată a fost spartă imediat de te miri ce furnizor de utilităţi, la fel au stat lucrurile şi acum. Am fi avut pretenţia ca, după ce GdS a sesizat numeroasele cazuri de lipsă de comunicare între autorităţi şi firme, lucrurile să se îmbunătăţească, mai ales atunci când este vorba de o investiţie din fonduri europene şi de anvergura pasajului suprateran. Numai că, atât de bine s-au înţeles primăria şi CEZ că au făcut lucrurile praf. Ca să nu mai vorbim de explicaţiile care se bat cap în cap şi de acuzele mai mult sau mai puţin directe pe care şi le aduc. Vă prezentăm în continuare filmul evenimentelor care au dus la blocarea pentru două luni a brete