Noile modele, Logan 2 şi Sandero 2 au fost lansată de constructorul auto Dacia, parte a grupului Renault, chiar în Franţa la Salonul Auto de la Paris, joi, 27 septembrie.
În afară de design, principala noutate a noilor modele lansate de Dacia, Logan 2 şi Sandero 2 constă în motorizare, una economică, autoturismul folosind propulsorul turbo pe benzină de 0,9 litri şi 90 cai-putere, care emite sub 100 g de CO2/km. Noul Logan, lansat la 8 ani de la naşterea primului model vine cu un design mult schimbat, preluând elemente de la Duster şi Lodgy.
În interior, Logan 2 propune o planşă de bord restilizată, care poate acomoda opţiunea Media Nav prezentă pe modelul Lodgy, un sistem multimedia cu touchscreen de 7 inci care poate controla funcţii precum navigarea, radioul, muzica şi apelurile telefonice hands-free. Potrivit mediafax, varianta MCV nu va mai fi prezentă în gama Logan, fiind înlocuită de versiuni ale Lodgy şi Dokker.
Noul Sandero, lansat la doar 4 ani de la primul model caută să “seducă” clienţii cu un design nou şi un interior mai atrăgător. Sandero 2 are o lungime de 4 metri, automobilul vine cu o grilă frontală mărită, “un look mai hotărât” şi stopuri care amintesc de Volkswagen Polo. În materie de motorizări, ambele modele pot fi echipate cu propulsorul economic TCe de 0,9 litri pe benzină, turbo, care poate dezvolta 90 de cai putere, restul motoarelor fiind cunoscute de pe modele Dacia anterioare.
La interior, prioritatea a rămas simplitatea, însă anumite inserţii de aluminiu caută să reducă din “atmosfera de austeritate”. De altfel, coordonatorul de la Renault Group, Carlos Tavares, a declarat în timpul prezentării că Dacia aplică principiul “SMART BUY”, iar clienţii primesc pentru preţul plătit exact ceea ce a fost plătit, nimic în plus şi nimic în minus.
Noile modele, Logan 2 şi Sandero 2 au fost lansată de constructorul aut