Sâmbătă îşi deschie porţile pentru marele public Salonul Mondial al Automobilului de la Paris. Timp de două săptămâni amatorii de maşini vor putea descoperi peste 80 de premiere mondiale prezentate de diverşi constructori - 270 la număr veniţi din 21 de ţări. Joi şi vineri diversele pavilioane de la Porte de Versailles din Paris erau accesibile doar ziariştilor şi profesioniştilor în domeniu. Evident că nu putea lipsi standul Dacia. Un reportaj de Vasile Damian
Dacia, ca de altfel toţi constructorii de maşini din lumea întreagà, îşi transformă standurile de la saloanele auto în adevărate scene de muzică live. La Dacia anul acesta au fost prezenţi câţiva toboşari pentru a da startul conferinţei de presă a lui Carlos Tavares. Prezenţa numărului doi de la Renault - directorul general delegat al grupului - pe post de vedetă la standul Dacia demonstrează încă o dată importanţa pe care o are filiala românească pentru firma franceză.
În succinta sa prezentare - mai puţin de 7 minute de discurs - Carlos Tavares nu a făcut economie de elogii la adresa Daciei. O marcă cu care Renault a spart încă de acum opt ani codurile în vigoare instaurând pentru prima dată noţiunea de "low-cost" într-un sector care până atunci nu căuta decât să inoveze, detalii luxoase şi accesorii tot mai scumpe.
8 ani după prezentarea primului Logan, 4 ani după apariţia modelelor Sandero şi Sandero Stepway, Dacia îşi reînnoieşte, îşi îmbogăţeşte gama dar păstrează acelaşi nume:
Imediat după conferinţa de presă, l-am luat deoparte pe Thomas Dubruel, directorul general comercial pentru România şi l-am rugat să-mi comenteze prezenţa Dacia la acest Mondial al automobilului:
« 2012 e un an mare pentru Dacia. După Lodgy care a fost lansat în primul semestru, după modelul Dokker prezentat recent în România, la Paris am venit acum cu trei noi maşini: Logan, Sandero şi Sander